Garantija
Serta® garantijas un kvalitātes nodrošināšanas programma
Mūsu mērķis ir ražot augstākās kvalitātes un izturīgākos produktus, lai jūs varētu baudīt savu Serta matraci vēl daudzus gadus. Mūsu solījumu nodrošina Serta kvalitātes nodrošināšanas programma, kas ir viena no stingrākajām un stingri uzraudzītajām produktu kvalitātes programmām mājas mēbeļu nozarē.
Esam pārliecināti par savu produktu kvalitāti, dizainu un meistarību, tāpēc visiem Serta produktiem tiek nodrošināta garantija pret ražošanas defektiem, kas saistīti ar izgatavošanu un materiāliem, kā norādīts garantijas brošūrā, ko saņēmāt kopā ar matraci vai matrača komplektu.
Preces, kas nav iegādātas vietnē serta.lv
Ir svarīgi zināt, ka serta.lv ir tiesīgs apstrādāt tikai to pasūtījumu atgriešanu un garantijas, kas veikti šajā vietnē.
Ja esat matraci iegādājies pie mazumtirgotāja, garantiju parasti nodrošina tieši attiecīgais mazumtirgotājs. Lielākā daļa partneru paši risina savas garantijas saistības.
Ja jūsu mazumtirgotājs ir pārtraucis darbību vai jūs esat pārcēlies ārpus tā apkalpošanas zonas, sazinieties ar mums tieši pa e-pastu: sleepshoplv@gmail.com.
Visus priekšmetus, kas nav matrači, var segt tieši ražotājs. Process atšķiras atkarībā no produkta veida.
Serta.lv preces
Vai rodas problēmas ar produktu? Lūk, kā rīkoties.
Mūsu matrači ir radīti, lai kalpotu ilgu mūžu, palīdzot jums pamosties labāk, tāpēc mēs piedāvājam ierobežotas garantijas saviem produktiem. Piemēram, mūsu matračiem ir 10 gadu ierobežota garantija. Tā attiecas uz vairākām lietām, piemēram:
-
saspiešanu dziļāk par 3/4 collām gludiem matračiem,
-
saspiešanu dziļāk par 1 1/2 collām stepētiem matračiem,
-
iegrimšanu, putu defektiem, kas izraisa to šķelšanos vai plaisāšanu,
-
kā arī defektiem, piemēram, atšķetām šuvēm.
Ja rodas kāda no šīm problēmām, mēs esam šeit, lai palīdzētu! Izmantojiet tālāk sniegtos padomus un norādījumus, lai iesniegtu garantijas prasību par savu matraci.
Priekšnosacījumi
Vispirms ir jāpārbauda dažas lietas:
-
Pārbaudiet pamatni. Nelīdzenums vai iegrimšana var rasties, ja izmantotais rāmis vai pamatne pareizi neatbalsta matraci.
-
Pagrieziet matraci. Ir pilnīgi normāli, ka matracis laika gaitā kļūst mīkstāks. Iesakām matraci pagriezt vismaz reizi 6 mēnešos, lai nodrošinātu vienmērīgu lietojumu. Matrača mīkstināšanās regulāras lietošanas rezultātā netiek segta ar garantiju.
Ja esat pārbaudījis šos punktus, turpiniet ar garantijas pieprasījuma iesniegšanu.
Garantijas prasības iesniegšana
Lai pieprasītu garantijas prasību:
-
Aizpildiet Matrača garantijas veidlapu mūsu mājaslapā www.serta.lv.
-
Ja rodas problēmas ar aksesuāriem vai mēbelēm, sūtiet e-pastu uz sleepshoplv@gmail.com ar īsu problēmas aprakstu, pievienojot attēlus un savu adresi.
Svarīgi: mums būs nepieciešami problēmas fotoattēli vai video, lai noteiktu, kā vislabāk palīdzēt. Pievienojiet arī produkta etiķetes fotoattēlu (ja tāds ir).
Kontaktinformācija
-
Adrese: T/C Riga Plaza, Mūkusalas iela 71, Rīga, Latvija
-
E-pasts: sleepshoplv@gmail.com
-
Tālrunis: +371 29 386 046
-
Mājaslapa: www.serta.lv